اقتصادی

معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی منطقه آزاد قشم در ارمنستان

جلسه هماهنگی جهت آماده سازی بسته های سرمایه گذاری و حضور منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی ایروان در کشور ارمنستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، منصور عظیم زاده اردبیلی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی موجود در جزیره قشم بر حضور فعال منطقه آزاد قشم در نمایشگاه های داخلی و خارجی جهت معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی موجود در این منطقه تاکید کرد.

وی ادامه داد: با هدف تشویق سرمایه گذاران و ایجاد رونق اقتصادی در جزیره، بسته های سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با توجه به اولویت های اقتصادی تعریف شده بازنگری شده و بسته های جدیدی نیز جهت معرفی در نمایشگاه های مختلف بر همین اساس تهیه می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری های جدید و افزایش صادرات در منطقه آزاد قشم، افزود: برنامه ریزی های اقتصادی خوبی در منطقه آزاد قشم صورت گرفته که می تواند زمینه ساز تقویت فضای اقتصادی موجود و رفع کاستی ها و موانع پیش روی فضای تولید در این منطقه باشد.

به گفته عظیم زاده اردبیلی؛ همسو با بازاریابی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی موجود در منطقه آزاد قشم، ظرفیت ها و زیرساخت های اساسی مورد نیاز برای حضور سرمایه گذاران واقعی نیز با سرعت بیشتری فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی بویژه نمایشگاه های دایر در کشورهای همسایه از جمله مهمترین اقداماتی است که با هدف توسعه روابط بین الملل همسو با دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم و با هدف معرفی بهتر توانمندی ها و فرصت های منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت شرکت فعال سازمان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی ایروان در کشور ارمنستان با حضور منصور عظیم زاده اردبیلی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت، یعقوب محمودیان، مدیرکل حوزه مدیرعامل، سید مسعود آل عبایی، مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم و محسن اتابکی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا