فرهنگی

چهل و دومین مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در قشم برگزار شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزاری چهل و دومین مسابقات شهرستانی قرآن، عترت و نماز دانش‌‌آموزی با شعار “همنوای قرآن، همصدای غزه” در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد غفاری با بیان این مطلب، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 2 هزار دانش‌آموز از 100 مدرسه شهرهای قشم و درگهان به مدت دو روز (دوم و سوم اردیبهشت 1403) در موسسه قرآنی مسجد النبی (ص) برگزار شد.

وی ادامه داد: روز نخست این مسابقات یکشنبه (دوم اردیبهشت) ویژه دانش‌آموزان دختر پایه ابتدایی با هم رقابت کردند و در دومین روز (دوشنبه) هم دانش‌آموزان پسر مدارس ابتدایی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

به گفته مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، حدود 400 دانش‌آموز مقطع اول و دوم متوسطه سطح جزیره قشم هم طی روزهای 14 تا 16 اسفند ماه گذشته در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌‌آموزی با هم رقابت کردند.

وی بیان داشت: 96 تن از دانش‌آموزان مقطع اول و دوم دبیرستان شرکت‌کننده در این مسابقات به عنوان نفرات برتر قرار است 13 اردیبهشت امسال در مسابقات استانی که در بندرعباس برگزار می‌شود، شرکت کنند.

غفاری گفت: این مسابقات توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با هدف ارتقا سطح قرآنی دانش‌آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه آزاد در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا