آخرین خبرهااجتماعی فرماندار قشم:

امنیت مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی های کشور است

فرماندار شهرستان قشم امنیت مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی در کشور دانست و گفت: اهداف و برنامه ها در سایه امنیت محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم علیرضا نصری روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی این شهرستان اظهار داشت: مسئولیت پذیری، قانون مداری و احساس توانمندی در اجرای وظایف، شاخصه اصلی نیروی انتظامی است.

نصری، آگاهی، پیش گیری و پیگیری را سه اصل مهم در فعالیت نیروی انتظامی عنوان کرد.

او با بیان اینکه؛ آگاهی اولین گام برای جلوگیری از وقوع جرم است، بر لزوم آشنایی مردم با قوانین و مقررات تاکید کرد.

نصری تصریح کرد: التزام آگاهانه مردم نسبت به قوانین، شیوه های مقابله قانونمند با اخلالگران و فرصت طلبان، یاریگر نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های محوله خواهد بود.

فرماندار شهرستان قشم تاکید کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه است.

او سرعت عمل و اقتدار در مبارزه با ناامنی، قاطعیت در برخورد با عاملان ایجاد اخلال در نظم عمومی و از سویی دیگر نرمش و عدالت در برخورد با مردم را از اولویت های اساسی نیروی انتظامی برشمرد.

نصری با اشاره به آیه مندرج بر نشان نیروی انتظامی(آیه ۸ سوره مائده) بیان کرد: پیام این آیه این استکه؛ عدالت اجتماعی فراتر از یک توصیه اخلاقی، فرمان قطعی خداوند می باشد.

وی، نیروی انتظامی را شانه پرتحمل و بازوی توانای نظام در اجرای نظم و برقراری امنیت در کشور خواند و از شهدای آنان به عنوان یکی از مظلوم ترین شهدا در کشور یاد کرد.

بر اساس این خبر روز دوشنبه حسین الهی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قشم منصوب و از خدمات داوود محمودزاده تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا