اجتماعی

فرودگاه قشم‌ آماده اعزام‌ حجاج به بیت‌الله الحرام شد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم، از آمادگی کامل این فرودگاه برای اعزام حجاج قشم به بیت‌الله‌الحرام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مهدی سند‌گل نظامی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه‌ بین‌المللی قشم با بیان این مطلب، اظهار داشت: اعزام حجاج به عربستان سعودی از این فرودگاه برای نخستین بار طی روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه انجام خواهد شد.
وی با اعلام اینکه براساس دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات مورد نیاز برای آماده سازی بخش‌های مخالف فرودگاه با هدف اعزام حجاج قشم به مکه مکرمه طی یک‌ ماه گذشته انجام شده بود، افزود: بازدید امروز هم در راستای اطمینان از آمادگی فرودگاه برای میزبانی از حجاج در نخستین‌ پرواز عربستان از این فرودگاه انجام شد.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم، قرار است افرادی که برای سفر حج راهی سرزمین وحی می‌شوند طی آیین‌ ویژه بدرقه شوند.
شایان ذکر است؛ فرودگاه بین‌المللی قشم طی مدت ۲۸ سال فعالیت خود تاکنون پروازی به عربستان نداشته و تنها مسیر پروازهای بین‌المللی این فرودگاه به دو مقصد امارات و عمان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا