اجتماعی

پرچم رژیم صهیونیستی روی دریچه‌های فاضلاب قشم نقش بست

مدیر روابط عمومی شهرداری قشم گفت: پرچم رژیم کودک‌کش، اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی در اعتراض به وحشیگری و جنایات این رژیم منفور علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه بر روی دریچه های فاضلاب بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس رنگ‌آمیزی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، فاطمه دادی خواه افزود: این روزها مردم سراسر جهان شاهد کشتارهای وحشیانه، جنایات و مجازات دسته جمعی از سوی رژیم اشغالگر آپارتاید صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه هستند که نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.

وی ادامه داد: رفتار وحشیانه این رژیم منفور و حمله جنون‌آمیز ایادی، اذناب و افراد فرودست آن به زنان و کودکان بی دفاع و غیر نظامی، بیمارستان ها، مساجد و کلیساها نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ یک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

مدیر روابط عمومی شهرداری قشم توضیح داد: این اقدامات و جنایت هولناک رژیم جعلی صهیونیستی در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان الهی و مذاهب توحیدی محکوم است.

دادیخواه اضافه کرد: از این رو با نظر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم پرچم این رژیم غاصب به منظور اعتراض به این وحشیگری ها به همت روابط عمومی شهرداری از روز گذشته (سه شنبه) روی بیش از یکصد دریچه فاضلاب در مناطق مختلف شهری سرزمین آب و آفتاب رنگ آمیزی شده است.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز – چهارشنبه – به شدت درباره اوضاع خطرناک کودکان در غزه هشدار داد و شمار کودکان شهید در آن را بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ نفر اعلام کرد.

همچنین یونیسف در بیانیه ای خواستار آتش بس فوری و رساندن کمک های بشردوستانه به شکل پایدار و بدون مانع به غزه شد.

یونیسف اعلام کرد: شهادت و مجروحیت کودکان غزه به مثابه لکه ننگی بر وجدان های ما است.

در بیانیه یونیسف آمده است که طی روزهایی که از جنگ می‌گذرد، بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ کودک شهید و پنج هزار و ۳۶۴ کودک هم به علت حملات مداوم زخمی شده‌اند، یعنی بطور میانگین، بیش از ۴۰۰ کودک روزانه شهید یا زخمی شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: کودکان در غزه با کمبود شدید آب، غذا و دارو دست و پنجه نرم می‌کنند و در معرض تحولات دردناک، حملات گسترده، آوارگی و تحولات شوکه کننده و دردناک ویرانی گسترده قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا