آخرین خبرهاسیاسی امام جمعه اهل سنت قشم: 

امام جمعه شهرستان محور اتحاد است

امام جمعه اهل سنت قشم با بیان اینکه امام‌ جمعه می‌تواند محور وحدت باشد گفت: همه ما در شهرستان قشم حول این محور جمع خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم شیخ عبدالرحیم خطیب روز پنجشنبه در آیین معارفه امام‌ جمعه جدید شهرستان قشم، تقوای الهی را اساس بصیرت و روشن‌بینی دانست و اظهار داشت: عقلانیت که هیجان و احساسات انسان را کنترل ثمره تقواست.

وی با اشاره به اینکه منشأ بیشتر مشکلات بشر احساسات است، افزود: امروز که کشور و جامعه ما در معرض تهاجم شدید و تهدید از سوی دشمنان قرار دارد، عقلانیت می‌تواند راهگشا و مرتفع کنند مشکلات باشد.

امام‌جمعه اهل سنت قشم با بیان اینکه عدم تعامل و همکاری از دیگر عوامل بروز مشکلات است، تصریح کرد: باید تمرکز خود را بروی اشتراکات بگذاریم و در تمامی مسائل بویژه اجتماعی، فرهنگی و امنیتی همکاری کنیم.

وی ، ادامه داد:

شیخ خطیب خاطرنشان کرد: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شیعه و سنی نمی‌شناسد و برای همه جامعه مضر است؛ بنابراین در مسائل مشترک حول یک محور باید تشریک ‌مساعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای همکاری در همه امور و رسیدن به نقطه مطلوب دست دوستی به ‌سوی همه برادران شیعه و سنی دراز می‌کنیم، افزود: نقاط مشترک مذاهب آن‌چنان زیاد است که مجالی برای بروز اختلافات ایجاد نمی‌شود.

امام‌ جمعه اهل سنت قشم موکد ساخت:  امام‌ جمعه می‌تواند محور وحدت در شهرستان باشد و همه ما حول این محور جمع خواهیم شد.

این آئین در محل سالن اجتماعات فرمانداری قشم با حضور آیت الله نعیم‌آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان و هیئت همراه، فرماندار قشم، مسئولین ادارات و سازمان منطقه آزاد قشم، علماء و روحانیون شیعه و سنی، معتمدین، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم برگزار شد و طی آن حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم به عنوان امام جمعه جدید شهرستان قشم معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا