آخرین خبرهاسیاسی نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

امام جمعه جدید قشم باتقوا، فاضل و معتقد به وحدت است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: برای اعتلای قشم باید شیعه و سنی، بومی و غیربومی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی روز پنجشنبه در آیین معارفه امام ‌جمعه جدید شهرستان قشم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم را مردی اهل علم، باتقوا، فاضل، اهل تعامل و معتقد به وحدت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروزی دنبال کردن هر خطی به‌ جز وحدت به انحراف می‌انجامد، اظهار داشت: چاره‌ای جز وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان وجود ندارد ضمن اینکه تکلیف شرعی است که کنار هم قرار گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه اختلافات دینی ریشه مذهبی ندارد بلکه برگرفته از هوای نفسانی است، افزود: اگر امام صادق(ع) و امام شافعی، امام حنبلی و امام حنفی و امام مالکی با یکدیگر دعوا داشتند ما هم می‌توانیم با دعوا با یکدیگر برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: مسائل و نقاط مشترک بویژه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیار زیاد است و برای حل مشکلات باید تعامل و همکاری سرلوحه همه قرار گیرد.

آیت الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه افراد غیرمتعادل همواره و در همه برهه‌های تاریخی حضور داشتند، ادامه داد: نباید مسیری را برای حرکت برگزید که توسط چنین افرادی پی‌ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه رجوع به عقلانیت مشکلات را برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به توسعه و ترقی باید در کنار یکدیگر قرار گیریم و توانایی‌هایمان را به اشتراک بگذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در ادامه به مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: علاج گران‌فروشی نخریدن است اما برخی در وضعیت اقتصادی امروز با ولع بسیاری به خرید انواع کالاها روی‌ آوردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم به عنوان امام جمعه جدید قشم معارفه شد.

وی پیش از این امام جمعه شهر بردسیر در استان کرمان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا