آخرین خبرهاسیاسی امام جمعه موقت قشم:

قیام سیدالشهدا زمینه‌ساز اقتدار مسلمین بود

امام جمعه موقت قشم با بیان اینکه قیام سیدالشهدا(ع) زمینه‌ساز اقتدار روز افزون مسلمانان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران امتداد عاشورا و درخشش آن در معادلات منطقه‌ای و جهانی غیر قابل انکار است.

امام جمعه موقت قشم با بیان اینکه قیام سیدالشهدا(ع) زمینه‌ساز اقتدار روز افزون مسلمانان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران امتداد عاشورا و درخشش آن در معادلات منطقه‌ای و جهانی غیر قابل انکار است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامی در جمع نمازگزاران ظهر عاشورا در قشم اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی از ابتدای ماه محرم در راستای تعظیم شعائر الهی و اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تمام توان خود را به کار گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: حضور مردم اثبات کرد که پیوندشان با سیدالشهدا(ع) و انقلاب اسلامی که الگو گرفته از قیام آن حضرت می باشد مستحکم و ناگسستنی است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی اقدام هماهنگ امپراطوری رسانه‌ای غرب برای کمرنگ کردن ماه محرم را دسیسه‌ای باطل دانست و افزود: به کوری چشم آنان مردم به صحنه آمده و با شکوهی بیش از پیش مراسمات را برگزار نمودند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران صادر کننده فرهنگ عاشورا به جهانیان است، اضافه کرد: بنابر آمار، در اقصی نقاط جهان حضور و اقامه عزای حسینی توسط محبین اهل بیت علیهم السلام بیش از گذشته بوده و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می باشد.

امام جمعه موقت قشم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امتداد عاشورا است، خاطرنشان کرد: این انقلاب نه تنها به چهل سالگی خواهد رسید؛ بلکه از آن عبور کرده و به حکومت جهانی منجی عالم بشریت متصل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی حضور و تجدید بیعت مردم را موجب دوچندان شدن مسئولیت مسئولین برای حل مشکلات دانست و تاکید کرد: با ولایتمداری و پیروی از رهنمودهای ولی فقیه، پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی حتمی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تجمع عظیم عاشورایی مردم قشم را تجلی بخش وحدت، انسجام و همدلی شیعه و سنی خواند و تصریح کرد: هر کس حرفی بزند که بوی تفرقه از آن به مشام رسد و امید مردم را به مرداب ناامیدی سوق دهد، خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمن گام برداشته است.

امام جمعه موقت قشم اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را غیرقابل انکار توصیف و عنوان کرد: با وجود مشکلات عدیده، ایران در عرصه‌های بین المللی می درخشد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی با اشاره به نقش ایران در معادلات منطقه ای و جهانی بیان کرد: امروزه هیچ نشست و کنفرانسی در منطقه جز با حضور و اظهار نظر جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نخواهد رسید.

غلامی تبیین دستاوردهای انقلاب را از جمله راهکارهای حفظ عزت و سربلندی کشور برشمرد و تاکید کرد: قیام سیدالشهدا(ع) برای احیاء اسلام ناب محمدی و زمینه ساز اقتدار و عزت روز افزون مسلمین می باشد.

وی در پایان از تمامی عزاداران، هیئات مذهبی، نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، مسئولین و دست اندرکاران مراسمات دهه نخست ماه محرم تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا