اجتماعی

شناسايی و انهدام باند سارقان موتورسيکلت در شهرستان قشم

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قشم اعضای يک باند 3 نفره سارقان موتورسيکلت با 4 فقره سرقت در اين شهرستان شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، فرمانده انتظامی شهرستان قشم در تشريح اين خبر بيان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت و متواری شدن سارق يا سارقان ، شناسايی و دستگيری متهمان در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری 11 اين شهرستان با انجام تحقيقات ميدانی و گشت زني های هدفمند 2 نفر از سارقان را در حين ارتکاب جرم در يکی از محلات شهرستان شناسايی و در يک عمليات ضربتی دستگير کردند.

سرهنگ مهراب کاظمی خاطر نشان کرد : سارقان دستگير شده در بازجويی های بعمل آمده ضمن اعتراف به جرائم ارتکابی ، معترف شدند موتورسيکلت های مسروقه را پس از مخدوش کردن شماره موتور و شماره تنه به مالخر و يا افراد عادي به مبلغ پايين می فروختند که با هماهنگی قضائی در يک عمليات غافلگيرانه يک نفرمالخر نيز شناسايی و دستگير شد.

اين مسئول انتظامی با بيان اينکه متهمان دستگير شده ضمن اعتراف به 4 فقره سرقت موتورسيکلت، با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی قشم از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی به توصيه های پيشگيرانه پليس، از پارک کردن وسيله نقليه خود در نقاط خلوت و تاريک بويژه ساعات پاياني شب خودداری کرده و به منظور ناکام گذاشتن سارقان در انجام سرقت ، از رها کردن وسايل نقليه خود به صورت روشن و يا بدون قفل و تجهيزات ايمنی مناسب پرهيز نمايند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا